Avatar billede Kirsten Praktikant
18. juni 2022 - 01:44 Der er 2 kommentarer

Lumitron fjernsyn skifter selv til tekst tv når jeg ser Tv2 kanaler

I mit sommerhus i Nordjylland har jeg fået fibernet for ca. et år siden lige siden jeg begyndte på at se tv via dette fibernet har det ikke været muligt at se tv2 kanaler de skifter hele tiden til tekst tv, man kan slå det fra men så kommer det bare tilbage efter et par minutter.
Jeg har ringet til Stofa 2 gange, men det er ikke deres problem, er svaret det må være tv'et siger de.
Jeg havde en box fra Boxer før fibernet, men det har aldrig givet dette problem.
Stofa syntes jeg skulle prøve et andet tv for at se om det hjælper.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2022 - 07:45 #1
Er det alle tv kanaler der har tekst tv der har samme problem?
Hvis kun Tv2 må det være den boks du bruger til at se tv der er problemet tænker jeg. Tv må jo kun være ren monitor hvis du har boks.
Jeg bruger også Boxer her og har heller aldrig oplevet det du beskriver på denne platform.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2022 - 07:49 #2
Prøv evt også at kigge på tråden her https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1018736 som jeg også deltog i dengang.
Det er dette indlæg i tråden https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1018736?k=8282337 der (måske) kan være behjælpelig.