Avatar billede Frank Novice
19. juni 2022 - 21:07 Der er 4 kommentarer

Libre cat

Har i et bud på, hvordan jeg får ændret baggrundsfarven på mit nyinstalleret Libre cat. Jeg ville gerne ha den hvid, i stedet for sort og har ikke fundet ud af ,hvordan man gør efter flere timer. Jeg har fundet ud af og lave om til dansk, så helt skidt er det ikke. Mvh
Avatar billede milter Ekspert
19. juni 2022 - 21:15 #1
Jeg har ledt på nettet efter "libre cat" men ikke fundet noget fornuftigt. Mener du "libre cad" ?

https://librecad.org/
Avatar billede Frank Novice
19. juni 2022 - 22:22 #2
Tak for svar. Nå ja - det er rigtigt, hvad du skriver
Avatar billede falster Ekspert
19. juni 2022 - 22:47 #3
Avatar billede Frank Novice
20. juni 2022 - 13:50 #4
Mange tak - Nu har jeg hvid baggrund