Avatar billede ibnielsen Seniormester
20. juni 2022 - 12:00 Der er 5 kommentarer

Filer på drev

Min Lenovo tablet siger, at der er brugt 23 GB af 32, men i filmanageren kan jeg ikke engang se 1 GB?
Jeg vil gerne ryde op?
Avatar billede INK Ekspert
20. juni 2022 - 13:07 #1
Formoder størrelsen er 32 GB. Heraf bruges en del til styresystemet (formoder Android). Hvis det ikke er dine fotos og andre filer, der fylder, så kan det være historik og webstedsdata fra din(e) browser(e). Gå i indstillinger og slet historik og browserdata. Det skulle gerne hjælpe?
Avatar billede ibnielsen Seniormester
20. juni 2022 - 14:58 #2
Jeg har stort set alt på disk, og mappen android f th lder under 1 gb.
Hvor finder jeg historik mm
Avatar billede kurt54 Ekspert
20. juni 2022 - 16:27 #3
Prøv at kable den til PC - lås tablet op og godkend computer hvis der spørge om det.
Tilgå så filerne via stifinder eller treesize.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
21. juni 2022 - 15:44 #4
Jeg kan ikke få forbindelse mellem min Lenovo tablet, tb-x505f, og min pc.
Den ertom, og jeg har med mine tidligere tablet kunnet bruge dropdownmenu og vælge data, men den mulighed kan jeg ikke finde. Jeg har skrevet til Lenovo forum, men ved ikke hvornår de svarer?
Avatar billede ibnielsen Seniormester
21. juni 2022 - 16:40 #5
så fandt jeg selv ud af det, men resultatet er det samme, jeg ser kun under 1 gb filer?