Avatar billede johnbr Seniormester
21. juni 2022 - 22:10 Der er 4 kommentarer

Kommentarer på Facebook

Jeg mangler lidt viden om, hvordan jeg sikrer, at når jeg f.eks deltager i en faglig debat i en tråd på Facebook eller liker samme sted, så er det kun deltagere i debatten, som kan se mine kommentarer.
Kan man styre det i min profil på Facebook.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. juni 2022 - 10:23 #1
Nej, en kommentar er som udgangspunkt offentlig. Gruppen kan til gengæld være privat, så det kun er gruppemedlemmer, der kan se dine handlinger.
Avatar billede johnbr Seniormester
22. juni 2022 - 13:27 #2
Ja, men betyder det, at alle mine venner får besked om min korrespondance i en given tråd? Om noget, som ikke interesserer eller vedgår dem. At alle andre som deltager i tråden kan læse mine kommentarer er ok.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juni 2022 - 16:49 #3
Løsningen på være mere end en profil, med hver sin mail-konto tilknyttet. At administrere firma og privat-konti 100% korrekt kræver øvelse - jeg har fx 3 browsere i brug, og de har hver sin liste af bogmærker.
Avatar billede johnbr Seniormester
22. juni 2022 - 18:15 #4
Claes57

Det er alt for voldsomt for mig:)

Jeg deltager bare i nogle fora, hvor vi diskuterer golfspillets udvikling i verden på forskellige nyhedsmediers  Facebook sider og jeg gider ikke, at mine venner osv skal være informeret om mine holdninger til det emne.