Avatar billede mosse Novice
04. juli 2022 - 22:54 Der er 3 kommentarer

Iphone pludselig med manglende notifikationer

Hejsa

Jeg har en iphone 10 (eller rettere min kone har) ...
... som pludselig ud af det blå - tilsyneladende ikke kommer med notifikationer.

Det eneste, der "tillades" er SMS og opkald. Der kommer pludselige ingen notifikationer længere fra Messenger, Saphe, Aula, Snapchat, Insta, Mobile Pay.

Vi har angiveligt været alle indstillinger igennem - og det ser ikke umiddelbart ud som om, der er noget der ikke er aktiveret.

Er der nogen, der kunne ligge inde med et bud på, hvad det kan skyldes?
Avatar billede INK Ekspert
05. juli 2022 - 08:11 #1
Er styresystemet iOS opdateret til seneste udgave 15.5 ? Er alle apps opdateret ?
Dernæst, har du slukket telefonen helt og genstartet?
Er der stadig plads på telefonen?
Avatar billede mosse Novice
05. juli 2022 - 08:33 #2
Hejsa.
"Ja" til alt ovenstående :-)
Avatar billede INK Ekspert
05. juli 2022 - 08:42 #3
Så er mit bedste bud at checke fokus-indstillinger. Kan være forstyr ikke, der er slået til.