Avatar billede Temco Professor
09. juli 2022 - 19:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Rengøring af skærm, bliver aldrig færdig...

Hvordan får man rengjort en tv-skærm så den blive pæn. Bruger dertil beregnet skærmrens og klude, men gyldigt hvor meget jeg pudser, bliver det ikke pænt.

Når solen skinner ind gennem vinduet på den, ligner det jeg ved ikke hvad.

Kan bare blive ved og ved og ved...
Avatar billede Temco Professor
09. juli 2022 - 20:47 #1
Glemte Google...
Ser umiddelbart ud til det er vand jeg skal forsøge mig med.
Avatar billede Temco Professor
09. juli 2022 - 21:10 #2
Vand er ikke en pind bedre!

Er det virkelig ikke muligt at få en fjernsynsskærm pæn??

PS. Fik det måske til at lyde som om det kun er når solen skinner ind den er grim. I solskin er det bare værre.
Alene i dagslys ser den forfærdelig ud.
Avatar billede Temco Professor
09. juli 2022 - 21:21 #3
Har "løst" det. Træk for og sluk lyset!
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2022 - 21:31 #4
🤣🤣
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. juli 2022 - 21:35 #5
#3 Eller hvad med at hænge et tæppe op foran? 😜😜
Avatar billede fase Professor
09. juli 2022 - 22:52 #6
Har du prøver med et middel til vinduer og en microfiberklud?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2022 - 09:35 #7
Måske et tarveligt spørgsmål, men der sidder ikke en beskyttelses folie på skærmen vel?
Avatar billede Temco Professor
19. juli 2022 - 20:01 #8
#6 Har ikke prøvet vinduesrens. Microfiber klud, ja.

#7 Helt ok. Nej, det gør der ikke.

Fik den ren ved at blive ved meget længe. Om det var skærmrensen eller vandet der i sidste ende gjorde udslaget, ved jeg ikke (tror det var vandet).