Avatar billede Temco Professor
10. juli 2022 - 21:21 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme af med tæpper

Jeg har fjernet tæpper i min gamle lejlighed. Skal stille til syn torsdag klokken 14, hvor den skal være tømt.
Jeg kan imidlertid ikke komme af med tæpperne. Storskrald tager ikke den mængde. Der er desuden ingen tider før august.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Har tre dage til at løse problemet...

Har ikke kørekort. Og kender ingen jeg kan få til at hjælpe mig.

Er der nogen der kan komme i tanke om noget?

På forhånd tak.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. juli 2022 - 22:09 #1
Ring til et flyttefirma... de vil sikkert gerne køre tæpperne til genbrugsstationen.
Hvad det så koster er en anden sag.
Avatar billede martens Guru
10. juli 2022 - 23:28 #2
Husk pap på gulvet, når tæpperne er fjernet 😂😂😂
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2022 - 08:30 #3
Du finder et lille firma der tager sig af små hjemme opgaver i dit område og får ham/ hende til at køre det væk for dig mod en mindre betaling end hvad et større firma vil gøre.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juli 2022 - 08:31 #4
Jeg har en kontakt fra den lokale avis, der rydder bo og andet. Når jeg har noget, der ikke kan genbruges, så aftaler vi en pris (mængden er opgjort inden). Glimrende service fra det firma.
Avatar billede Temco Professor
11. juli 2022 - 10:21 #5
#3 og #4 Det lyder fornuftigt nok. Men er nemmere sagt end gjort.
Avatar billede kulawig Professor
11. juli 2022 - 14:55 #6
undskyld jeg siger det ... men #3 og#4 leverer løsningen

at "Har ikke kørekort."
Og "kender ingen jeg kan få til at hjælpe mig."

det er to problemer Du burde arbejde hårdt på at få løst

men nu har jeg googlet for dig og fundet
https://www.junkbusters.dk/storskrald/storskrald-koebenhavn/
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2022 - 16:00 #7
#5 Hvad havde du tænkt dig da? At en i gruppen her havde tilbudt at gøre det gratis??
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2022 - 16:02 #8
#6 Ja det mener jeg også at det kunne være.
Avatar billede Temco Professor
11. juli 2022 - 16:12 #9
#7 Har ikke strejfet mig i så meget som et sekund. Underlig ide at få.
Avatar billede Temco Professor
11. juli 2022 - 16:13 #10
Jeg er i fuld gang med at løse det. Har jeg faktisk været i timer.
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. juli 2022 - 16:35 #11
#7 En af mine første tanker var også at spørgeren prøver, at få løst problemet vha. andre brugeres medfølelse og gratis arbejdskraft. Ordsproget "arbejdet bærer lønnen i sig selv" er bare ikke altid gældende.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2022 - 16:35 #12
#9 Jeg forstår så ikke din bemærkning i #5 overhoved.
Avatar billede Peter Forsker
11. juli 2022 - 19:01 #13
Hvor i landet ?
Avatar billede Temco Professor
11. juli 2022 - 19:48 #14
Utroligt jeg skal påduttes det snot...

Med 5 mente jeg det ikke er så ligetil at finde "et lille firma der tager sig af små opgaver". Bor ikke i København.

What ever. Problemet er løst!
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. juli 2022 - 20:02 #15
Jeg synes at det lyder som om, mandens venlighed er udsolgt😠. Tilbage er kun ubehagelighederne......🌩
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2022 - 20:09 #16
#14 Er der nogle at indlæg der bidrog med din løsning vælg venligst dette som løsnings forslag.
God aften.
Avatar billede Temco Professor
11. juli 2022 - 20:39 #17
Jeg anfægter i antager jeg sukkede efter gratis hjælp. Og så er "mandens venlighed udsolgt"...
Det er fandme i hvert fald ikke mig der er noget i vejen med.
Avatar billede Temco Professor
11. juli 2022 - 20:42 #18
Jeg fik hjælp af en jeg netop har købt gardiner af.
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. juli 2022 - 23:46 #19
#17 - Tag du dig hellere en "flyttebajer"🍺 så du kan køle af.
Avatar billede Temco Professor
12. juli 2022 - 00:00 #20
Sølle kommentar.
Avatar billede Temco Professor
12. juli 2022 - 00:02 #21
Jeg har også små billede. 🖕
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juli 2022 - 06:38 #22
#21.
Du skal beherske din måde at ytre dog på.
Du spørger om at få hjælp. Flere leverer den hjælp i tråden.  Du svarer vævende tilbage på det der spøges om. Jeg tror så du måske ønsker at få gratis hjælp til opgaven som du synes er et mærkeligt spørgsmål at stille. Du fortæller kun hvor du bor langt senere i tråden. Så det bliver svært at hjælpe med at løse problemet for dig. Og så kammer det over for dig.til sidst.Dit sidste indlæg her føler jeg ikke er til mig derfor vil jeg ikke reagere mere på den så må Erik vurdere om han vil gøre mere ved.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juli 2022 - 09:23 #23
#21 Jeg elsker også dig Temco🥰
Avatar billede Temco Professor
12. juli 2022 - 10:05 #24
Jeg er KUN negativ i forhold til ideen om jeg skulle være ude efter gratis hjælp. Oven i købet fra mennesker jeg ikke kender. :|

Det forventer i så tydeligvis jeg tager til mig. At jeg bare finder mig i.
Reagere jeg på det, er der prompte alt muligt i vejen med mig.

Det er Jer der på uanstændig vis fordrejer tingene...

Vil I udelukke mig fra siden, jamen så gør dog det. Har større ting at bekymre mig om.

PS. Jeg har ikke skrevet noget om hvor jeg bor (#22).
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juli 2022 - 10:25 #25
Jeg gider ikke at kommentere dine udtalelser og det er der vist flere her på forummet der heller ikke gør. I øvrigt er det ikke brugerne der kan udelukke andre - det kan kun webmaster.
Avatar billede Temco Professor
12. juli 2022 - 10:37 #26
I bliver ved med samme attitude. Det er godt nok provokerende!