Avatar billede nu_igen Professor
13. juli 2022 - 15:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopiere et offentligt dokument på Ipad?

Hej …. Jeg skal sende en henvendelse til et privathospital vedlagt min læges henvisning og indkaldelsesbrevet fra sygehuset. Sygehuset har lagt indkaldelsen ind som PDF fil, så det kan jeg nemt kopiere. Det er værre med henvisningen fra min læge. Jeg kan kopiere henvisningen, men hvordan laver jeg denne kopierede side om til en PDF fil på en Ipad af nyere model?
Jeg vil være taknemmelig for et brugbart svar …. Ingen gæt 🥴
Avatar billede INK Ekspert
13. juli 2022 - 16:49 #1
Hvis du eksempelvis har dokumentet gemt i "Arkiver" som et skærmprint, finder du det - holder fingeren fast på det, til der dukker en menu op. I denne menu vælger du "Opret et pdf dokument".
Avatar billede nu_igen Professor
14. juli 2022 - 15:03 #2
Tak endnu et af dine brugbare svar 👍🏻