Avatar billede buls Seniormester
13. juli 2022 - 17:45 Der er 3 kommentarer

Streamer

Hej.  Håber der er nogle der kan hjælpe med dette.  Jeg bruger Google Chromecast til at streame fra min pc til fjernsyn.  Når jeg streamer fra yousee ( internet-google chrome og Microsoft Edge ) hakker den i dette og når jeg streamer på en apps fra fjernsynet ( dr ) genstarter eller hakker den i det.  Når jeg streamer en film fra NETFLIX ( apps ) virker det fint.  Hvad gør jeg  ???  Hilsen Buls
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. juli 2022 - 20:03 #1
Kan det ikke have noget at gøre med at Netflix buffrer og de andre ikke gør det?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
13. juli 2022 - 23:21 #2
Hej buls!

Mht pc...
Når du afspiller i browser, så skal du afspille i fuldskærm og trykke på cast symbolet. Så burde billedet blive til en sort skærm i fanen på i din browser og castningen vil kun blive vist på tv. Den spørger muligvis om optimering af cast inden den skifter. Til dette svarer du ja.

Sådan er det på min windows 10 PC.
Avatar billede buls Seniormester
14. juli 2022 - 15:43 #3
Hej.  Det hjalp desværre ikke.  Buls