Avatar billede XxElliesFLxX Novice
14. juli 2022 - 15:42 Der er 4 kommentarer

Jailbreak ipad air a1475

Hej med jer.

Jeg står med det problem på mit arbejde hvor vi har et hav af forskellige ipads gennem mange år. Jeg står nu med en som jeg hverken har kode eller apple id på. Apple support kan ikke hjælpe medmindre jeg kan vise kvittering. Den kan ikke findes.
Jeg har virkelig prøvet ALT for at jailbreake den. Jeg er kommet så langt som at jeg har brugt RUFUS til at lave en iso fil på som hedder JustatechCheckra1n0.12.2Windows. Det er den eneste fil det er lykkedes mig at kunne boote fra. Når jeg så kommer ind i programmet Checkra1n og den begynder installere værktøjet, så er det i den sidste proces den fejler hvor den skriver : usb 1-3 : device not accepting adress 3, error -62. Jeg forstår ikke hvad der går galt?
Nogen ide?

Vh/ Stefan
Avatar billede INK Ekspert
14. juli 2022 - 16:52 #1
Har ingen erfaring med jailbreak, men fandt dette link, hvor forskellige værktøj anvendes afhængig af model/årgang.

https://pangu8.com/jailbreak/ipad-jailbreak/
Avatar billede Erik K Ekspert
14. juli 2022 - 18:09 #2
Hvad er grunden til at du vil jailbrake den?
Hvis den bare skal kunne bruges fremadrettet er det nemmest at oprette nyt ID og kode på den.
Avatar billede XxElliesFLxX Novice
14. juli 2022 - 18:59 #3
Jeg vil jailbreak den fordi jeg sidder fast ved aktiverings låsen. Der kan man på ingen måder komme videre fra. Den er jo nulstillet og når du vælger dit sprog og alt det så sidder du fast ved aktiverings låsen
Avatar billede INK Ekspert
14. juli 2022 - 19:06 #4
Hvis den er låst med AppleID og det er en firma-iPad, så må mailen da være en firma-mail. Denne mail har I vel adgang til?