Avatar billede h_s Forsker
18. juli 2022 - 07:04 Der er 2 kommentarer

Formler vises som tekst

Jeg skal have vist summen af en kolonne i en tabel. Når jeg er færdig med formlen og trykker enter vises selve formlen og der er en rød stiblet linje rundt om cellen. Jeg havde forventet at se resultatet.

Hvad er der galt og hvordan får jeg vist resultatet?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
18. juli 2022 - 08:24 #1
Har du under File (oversæt selv til dansk), Options, Advanced, Display options for this worksheet sat flueben ved Show formulas in cells instead of their calculated results? Hvis du har, fjern fluebenet og tryk OK.

Hvis ikke det virker - kan du uploade filen til Dropbox og give et link herinde?
Avatar billede h_s Forsker
18. juli 2022 - 08:52 #2
Jeg har fundet ud af at det nok har noget at gøre med at regnearket vises i Google Chrome. Jeg har ikke mulighed for at ændre i indstillingerne.
Når jeg får arket vist i "Skrivebordsappen" har jeg ingen problemer.