Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. juli 2022 - 15:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Optage TV fra Blaupunkt 32/1330

Hej !
Angående :
Optage TV fra Blaupunkt 32/1330

Det kan man godt på et USB stick -
Man kan gøre det vid fjernbetjeningen = Tryk TV Guide -
Og så sætter man den til - Før udsendelsen begynder -
Men :
Man kan - åbenbart, ikke optage, hvis udsendelsen lige er startet.
Eller i dag : LORRY - vi ville optage noget der viser spejderlejr -
som nogle børnebørn deltager i.
*
Selve udsendelsen er kl. 17:00.
*
Men jeg kan se, at selve Nyhede fra Lorry er markeret med en farvet streg. 12:00 - 18:00
*
Altså : Jeg skulle have sat den til 12:00 - Hvad jeg ikke har gjort ....
*
Min viv kan jo ikke forstå, at man ikke bare kan stykke på en knap : Start. - Lige som da vi havde Video ...
*
Det kan kan måske også ?????
*
På Fjernbetjeningen ?

Jeg kan bare ikke se den "knap".
*
Er der nogen som kan hjælpe ?
*
Det starter kl 17:00 i dag ....
*
Med venlig hilsen og god Lørdag fra Jørn *
Avatar billede kurt54 Ekspert
23. juli 2022 - 15:59 #1
One Button Record
At any point in time you may decide to record the current channel that you are watching. To do this you need to press the [REC] button.TIP: This television contains one TV tuner, therefore it can only record the channel you are watching or record one channel while the television is in standby mode.Note: USB record function is only available in Digital TV mode. Due to copyright laws and illegal copying/recording it is not possible to record to/from any other input/output source.* - only for devices with built in PVR function
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. juli 2022 - 16:13 #2
Tak, kurt54 ...
Kigger på det ....
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. juli 2022 - 11:50 #3
Jeg kender ikke Blaupunkt TV og fjernbetjening. På et Philips TV og fjernbetjening er "REC"-knappen en rød cirkel, lige i nærheden af "Pause" (2 lodrette streger), "Afspil" (trekant).
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. juli 2022 - 14:23 #4
Tak
erikjacobsen -

Kigger på det ...