Avatar billede Mariann Juniormester
25. juli 2022 - 17:34 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Opdatere Office 2010

Jeg har Office 2010 installeret. Da den ikke bliver opdateret mere vil jeg gerne installere en nyere udgave. Der findes mange udgaver. Vil Microsoft Office 2021 Professional Plus være ok? (skal være en engangsudgift) Kan installationen af den nye "lægge" sig oven i den gamle, så alle mine data bevares og gør den det automatisk? Hvem skal man købe hos?
Avatar billede INK Ekspert
25. juli 2022 - 17:40 #1
Du skal afinstallere alle ældre versioner inden du installerer den nye.
Alle dine dokumenter inkl. evt. Outlook filer bevares. Efter installation skal du aktivere Office pakken. Følg nøje anvisningen fra leverandøren, da der kan være forskel på 2019 og 2021 udgaven. Jeg kan ikke her anvise nogen speciel leverandør, men oplyse, at jeg har købt gentagne hos productkeys.dk
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2022 - 17:49 #2
Og jeg er helt enig i #1
Mener at 2021 udgaven af Office pakken koster 200 kr hos dem.
Avatar billede Mariann Juniormester
26. juli 2022 - 16:15 #3
Mange tak for jeres svar😊
Er I 110% sikre på, at det ikke er nødvendigt at lave back up af dokumenter og Outlook filer? Det vil være en katastrofe hvis de forsvinder.
Avatar billede INK Ekspert
26. juli 2022 - 16:29 #4
Det er altid en god idé at lave sikkerhedskopi af alle filer. Bør gøres til ekstern harddisk og eventuelt også til skyen (OneDrive, GoogleDrev, iCloud, Dropbox osv.)
En backup er obligatorisk hvis man har sine billeder og andre filer kær. En pc/harddisk kan bryde ned, brænde, blive stjålet osv. Det er egentlig helt uafhængig af din nuværende situation.
Avatar billede Erik K Ekspert
26. juli 2022 - 16:44 #5
#2
Ved du - eller andre, hvorfor office 2021 Home and student er kr 200 dyrere end Professional Plus hos productkeys?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juli 2022 - 17:52 #6
#5 Nej det ved jeg ikke.