Avatar billede lurup Ekspert
27. juli 2022 - 23:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløse højtaler

Jeg skal bruge 3 højtaler bluetoosh eller wifi til en lille butik hvor der skal være list hyggelig baggrunds musik.
Hvad kan man få der er billig og godt ?
28. juli 2022 - 17:11 #1
skal du spille enes musik
så sonos  eller allertanvertiv en  forstærker også noget højtaler også en bluetooth modtager
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juli 2022 - 17:23 #2
Du har styr på rettigheder og betaling for samme? https://kunde.koda.dk/musiklicenser/butik-og-serviceerhverv

Se på fx https://www.bilka.dk/produkter/jbl-go-essential-bt-speaker-ipx7-black/200153136/ - monter dem med fast strøm lokalt, og sæt wire omkring (boltet fast til væg), så de bliver i butikken.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juli 2022 - 17:34 #3
Jeg kom lige i tanke om, at det ikke er sikkert, at Bluetooth kan sende til 3 enheder samtidigt. Du skal nok på wifi, hvor de 3 højttalere logger sig på.
Igen, de skal boltes fast til væg, og have permanent strømforsyning.
28. juli 2022 - 17:35 #4
de kan ikke lave mulitrums lyd
28. juli 2022 - 17:36 #5
multirumslyd eller har jeg overset noget
Avatar billede lurup Ekspert
28. juli 2022 - 22:46 #6
Lukker den lige .....tak