04. august 2022 - 16:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sinox Office Webkamera virekr ikke på Windos 11

Mit Sinox Office Webbkamera virker perfekt på min gamle Windows 10 laptop. Men når jeg prøver at få det i gang på min ½ år gamle Windows 11 stationære, som på andre områder opfører sig OK, ses den godt nok i enhedshåndtering og der anføres, at den virker korrekt. Når jeg imidlertid vil have kameraet til at virke, får jeg hele tiden beskeden: "Vi skal bruge din tilladelse .. for beskyttelse af personlige oplysninger". Jeg har tilladt alt der, men kan ikke komme videre på trods af det. ...  Jeg har pøvet forskellige ting og fået oplysning om, at det kan være fejlkode 0xA00F4245, men ved Google den og prøve at bruge oplysningerne, er det ikke lykkedes af komme videre. ... Mange genstarter mm. er prøvet. ...  Jeg bruger Bidefender Total Security.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. august 2022 - 16:29 #1
Prøv at gå ind på sinox hjemmeside, og der give tilladelse til alle cookies - og så test kamera igen.
04. august 2022 - 18:19 #2
På Sinox hjemmesiden kan jeg slet ikke finde kameraet desværre.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2022 - 00:17 #3
Det lyder som om at det kun rækker til Windows 10? Køb dig nyt?

Test hvad der virker?
05. august 2022 - 01:11 #4
Det er købt for 4 dage siden !
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2022 - 09:05 #5
få det byttet hos forhandler