Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. august 2022 - 23:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 11 stater efter startsiden med "Personlige Indstillinger. Kan man starte med Firefox ?

Windows 11 stater efter startsiden med "Personlige Indstillinger".
Kan man starte efter startsiden med Firefox ?
*
Ja, det er et meget lille "problem".
_ Men hvorfor kommer siden med Personlige Indstillinger ?
Jeg har lukket, hver gang, med X´et. Alligevel er den side ikke lukket ned. Åbenbart (?)
*
Jeg har sat Firefox som Standard browser.

Venlig Hilsen Jørn
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2022 - 08:06 #1
Personlige indstillinger i hvad? Windows eller Firefox browseren?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2022 - 08:23 #2
Hvis Windows:
Prøv at åbne "kør" som admin, og kopier følgende ind:
shell:common startup
Har du her start element der refererer til personlige indstillinger?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2022 - 09:30 #3
Hvis du vil have Firefox til at starte med Windows skal du ind i programlisten og højre klikke på Firefox start ikon og vælge fil placering.  Når du er i mappen kopiere du genvej og sæter den ind i start mappe. Nu bør Firefox starte når Windows er loadet op.
På modsatte vis kan genvejen slettes igen så det ikke starter op.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. august 2022 - 16:08 #4
Tak, Hr. 220661 - Jeg kigger på det ....
Har ikke været hjemme ....
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. august 2022 - 19:28 #5
STOR tak ... det virker jo .....
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2022 - 20:00 #6
Velbekomme Jørn :-)