Avatar billede 2hans Juniormester
20. august 2022 - 16:22 Der er 4 kommentarer

Problem med opsætning af ORBI PRO Mesh

Hejsa
Jeg har købt et sæt Orbi Pro SRS60 Mesh dimser, og jeg har sluttet Orbi routeren til fibermodem, men, suk, - jeg kan ikke logge ind på nogen netadresser, jeg får simpelthen beskeden: xx forventes at svare med https men svarer med www. - forbindelsen lukkes.

Jeg håber der er en af jer gode folk, der kan hjælpe mig med det lille problem?

Mange hilsner
Hans
Avatar billede puren Ekspert
20. august 2022 - 22:11 #1
netgear og stedet du har købt dem har da sikkert en kunde support prøv der
Avatar billede 2hans Juniormester
20. august 2022 - 22:17 #2
ok :-)
Avatar billede falster Ekspert
20. august 2022 - 22:52 #3
For en sikkerheds skyld:

Så vidt jeg kan se, er NETGEAR Orbi Pro SRS60 en WiFi-rækkeviddeforlænger.

Det kræver (vel) en router mellem fibermodem og forlængeren.

Det har du måske også. Citat: jeg har sluttet Orbi routeren?

Hvis du har, så glem dette indlæg.

Og held og lykke med supporten :-)
Avatar billede 2hans Juniormester
21. august 2022 - 01:03 #4
Det er sandt, jeg skrev forkert, det er en srr60 router jeg forsøger at koble op, srs 60 er satelit, og den er jeg ikke kommet til endnu :-)
Desværre er supporten baseret på Community, - på engelsk, så det er ikke meget der er at hente der. :-( - men jeg roder videre, der må jo være en logisk forklaring. :-)