Avatar billede Henningth Mester
21. september 2022 - 11:50 Der er 1 løsning

søger og søger uden resultat

Hej alle
Håber der er nogen der kender til mailprogram der samtidigt også kan sende en SMS hvis der også er et tlf.nr. i f.eks. kontaktlisten.
Data til en masseudsendelse kan leveres fra Excel, kontaklister - frit valg på hylde 1. Det skal jeg nok få til at falde på plads, men selve programmet(erne) kan jeg ikke finde nogen steder. Kan jo se at det anvendes forskellige steder når jeg privat modtager noget.
På forhånd tak
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. september 2022 - 12:27 #1
Jeg vil mene at du med fordel kan købe dig til sådan en tjeneste - altså ikke lede efter et program. En sådan tjeneste kunne være mailchimp.com - som jeg ikke kender og derfor ikke anbefaler. Og jeg ved heller ikke om de kan præcis det du ønsker. Der er helt sikkert også andre.