Avatar billede Hanne Benthin Praktikant
21. september 2022 - 19:04 Der er 9 kommentarer

JA NEJ knap

Jeg søger et software program som har en JA NEJ knap. Der stilles et spørgsmål og kunden skal besvare med JA eller NEJ
21. september 2022 - 20:13 #1
Hej

Jeg kender en komponent (læs: del af et program) som kan det der med JA / NEj  , men før jeg vil give dig det korrekte link (webside) tror jeg det er nødvendigt at du beskriver dit problem lidt mere detaljeret, for at kunne afgøre om dette RENT FAKTISK er en mulig løsning.    Hvis du skal bruge denne "JA/NEJ " løsning i forbindelsem med en WEB-side - så er svaret :at denne af mig foreslåede løsning er ikke aktuel.
Avatar billede Hanne Benthin Praktikant
21. september 2022 - 21:07 #2
hej
Jeg skal bruge JA/NEJ knappen i forbindelse med et spørgeskema jeg vil lave. F.ex. er du dansk statsborger eller ikke JA NEJ Hvis JA går skemaet videre med et nyt spørgsmål
21. september 2022 - 23:46 #3
Hej Igen,

Ved ikke hvorfor, men jeg har en kraftig fornemmelse af, at dit spørgeskema, skal være et WEB-baseret spørgeskema.  Det er det mest naturlige, så ikke et eneste ondt ord om det.  Den "JA/NEJ" løsning, jeg kan tilbyde, er en del af et større "sammensurium" af dele i et programmeringssprog (som IKKE ER WEB-baseret ), men kører som et SELVSTÆNDIGT programmet program (ligesom en WEB-browser (som Firefox, Google etc) er.    Skulle jeg tage fejl (og det er menneskeligt (errare humanun est !!) ) hjælper jeg dig gerne videre.
21. september 2022 - 23:47 #4
Glemte at skrive jeg programmerer IKKE WEB-sider mere.  Gjorde det en overgang, men blev overhalet indenom af andre (og bedre) WEB-programmer.
Avatar billede Hanne Benthin Praktikant
22. september 2022 - 00:12 #5
hej

Mange tak fordi du hjælper.

Betyder det du kan give mig dit program---jeg kan jo altid prøve om det virker
22. september 2022 - 08:40 #6
Brug google drive og så lav en google analystic
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. september 2022 - 09:00 #8
Er det ikke noget ala dette du skal kaste dig ud i: https://www.surveyxact.dk/

Eller om andre foreslår, google forms?
22. september 2022 - 13:40 #9
Hej ,

Tak for din positive kommentar i indlæg #5.

Desværre må jeg skuffe dig, for selv om jeg egentlig gerne ville, forudsætter det, at jeg MÅ lave et selvstændigt program, som kan det der med JA/NEJ.  Min løsning om JA/NEJ er baseret på en del af et TOTAL-program.  Og ud fra dit oplæg i indlæg #1 ville det betyde, at du har lavet dit program, må afslutte det (eller skifte til et nyt program = mit program - overføre resultatet fra mit program til dit program - det er muligt- men i den grad aller____  (læs helhest)  besværligt.

Det vil være (relativt (!) nemt at lave hele programmet (dit spørgeskema) i PHP til en WEB-side (det KAN gøre  programmet mere brugervenligt )  og da jeg, som skrevet, ikke længere programmerer WEB_sider, vil jeg foreslå, at du allierer dig med en anden WEB-programmør (PHP - programmør)  her på ComputerWorld.

Og så må jeg beklage, at jeg måke har givet dig nogen falske forhåbninger.

Prøv at se lidt på indlæg #7 og #8.