Avatar billede ErikHg Ekspert
26. september 2022 - 11:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skift af adg. kode til eksperten - Virker på pc, men ikke på mobil

Jeg er løbet ind i et møg irrterende problem. Eksperten kræver nu at brugerne skal oprette en stærkere adgangskode, og det er også helt ok.
Jeg har allerede ændret koden på min pc, med Windows 10, og den betegnes nu som "Meget stærk". MEN jeg har også en Samsung Galaxy XCover 5 mobil. Det er på denne problemet er opstået. Efter oprettelsen af ny adgangskode, nægter den adgang til eksperten ved tryk på "Log ind".
Det er sgu som om mobilen lever sit eget liv😖

Håber at nogen kan hjælpe, da det jo er meget rart også at kunne skrive kommentarer til eksperten på mobilen.
På forhånd tak.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede Peter (CW) Juniormester
26. september 2022 - 12:05 #1
Hej Erik,

Husker du at indtaste din nyvalgte adgangskode på mobilen ved login? Det kunne godt tænkes at den husker dit gamle kodeord :)

mvh Peter (CoAdmin)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. september 2022 - 12:20 #2
Ja du skal jo opdatere koden på mobil også. Jeg brugte blot den gamle kode og tilføjede symbol og et par tal også var den fjong. Ikke nogle problemer her.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. september 2022 - 12:24 #3
Ved login på telefon gik jeg blot ned og redigerede den og så fik jeg en melding om jeg ville opdatere koden og det sagde jeg Ja til 😊
Avatar billede f-arn Guru
26. september 2022 - 12:29 #4
Da jeg opdaterede min på Firefox, skulle jeg ind i indstillinger, finde Passwords og redigere det der 😀
Avatar billede f-arn Guru
26. september 2022 - 12:30 #5
Og ja, jeg bruger Firefox på min telefon 😄
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. september 2022 - 12:42 #6
#1 Ja jeg har indtastet det nye kodeord. Det gamle var på kun seks tegn, men det nye er på 16 tegn. Der vises også 16 stjerner i feltet for adgangkoden, men når jeg trykker på "log ind" kommer der et rødt felt ovenover, der siger at der en en fejl.
Det gik som en leg at ændre adgangskode på den den stationære med Win 10, med ikke på mobilen🤔
Avatar billede Peter (CW) Juniormester
26. september 2022 - 12:47 #7
Hmm. Det virker til at du taster adgangskoden forkert så. Er du helt sikker på at du taster rigtigt? Du behøver kun at ændre kodeordet én gang, derefter bør du kunne logge ind med det nyvalgte kodeord på både mobil og desktop.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. september 2022 - 13:09 #8
Jeg har prøvet adskillige gange, og har minutiøst kontrolleret at alle tegnene er korrekte.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2022 - 13:41 #9
Tja, er det ikke forkert link du prøver at logge ind til?

Jeg mener, Computerworld har artikel tilskriver og bruger platform Eksperten har egne logind? Ikke?
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. september 2022 - 14:53 #10
Så lykkedes det engdelig!
Jeg ville gerne forklare hvordan jeg klarede det, men må ærligt indrømme, at jeg ikke ved det.
Men tak for alle bidrag :-)

Mvh.
ErikHg
Avatar billede 220661 Ekspert
26. september 2022 - 18:09 #11
😂😂