Avatar billede rogind25 Novice
05. oktober 2022 - 22:42 Der er 2 kommentarer

Messenger

Hej
Min dreng har haft messenger uden at være på Facebook i de sidste år. I dag skulle han bekræfte noget, inden han kunne skrive videre i beskeder.
Det hele ente med at vi måtte oprette en FB konto for så at komme på en messenger konto igen. Nu er problemet bare, at der er oprettet en helt ny konto med samme mobil nr. og alle gamle beskeder og grupper er væk.
Nogen der ved hvad vi kan gøre for at få den gamle konto tilbage?
Avatar billede puren Ekspert
05. oktober 2022 - 23:59 #1
bekræfte hvad facebook vil have jer til at bekræfte og hvis i ikke kan/vil det er det surt show så kommer i ikke tilbage ind der langt over 100 tråde her på E om at folk er låst ude/glemt deres kode og mange andre problemmer med at de ikke kan komme ind på deres fb og hjælp er ikke noget du får ved at klikke på linket

facebook er ikke din ven
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. oktober 2022 - 00:15 #2
Nej Fjæsbog er din fjende......... ondskabens asociale medie.