Avatar billede Thomas59 Praktikant
06. oktober 2022 - 17:00 Der er 3 kommentarer

Messinger

Har glemt kode til at åbne messinger
(Messinger beder om kode inden 30 November 22)
Avatar billede puren Ekspert
06. oktober 2022 - 18:53 #1
få sendt en ny kode via email...

hvis du ikke længere har adgang til den så er du mere på den end med på den
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2022 - 18:56 #2
Så du er den, der opretter en konto uden at skrive kontonavn, mail og adgangskode ned? Der er måske en 'jeg har glemt adgangskode' link på deres side og så kører du den derfra.
Vi andre kan IKKE give dig din adgangskode til Facebook / Messenger.
Avatar billede INK Ekspert
06. oktober 2022 - 20:06 #3
Det lyder mystisk, at de skulle bede om en kode ikke her og nu, men så langt ude i fremtiden. Tyder på fishing eller andet djævelskab.