Avatar billede pwn Forsker
09. oktober 2022 - 16:04 Der er 2 kommentarer

WordPress Blog - indlæg

Hidtil har man kunne indsætte et "Udvalgt billede" i menuen mellem "Tags" og "Uddrag". Den mulighed er der tilsyneladende ikke mere ... eller er der en indstilling, jeg ikke er opmærksom på?
Avatar billede mikaelch Novice
02. november 2022 - 08:42 #1
jeg gik over venstre side klikket indstillinger , der står udvalgt billedet længere nede  , er det ikke det du mener ?
Avatar billede Feel Good Rebel Praktikant
20. maj 2023 - 18:18 #2
Der er en fane øverst på siden, der hedder "skærmindstillinger", hvor du kan vælge hvad der vises på den pågældende side. Prøv at se, om ikke du kan tjekke en boks, der hedder "Udvalgt Billede", der muligvis er tjekket fra.