Avatar billede s_m Seniormester
11. oktober 2022 - 09:50 Der er 4 kommentarer

Aftalefarver i Google kalender

I Googels kalender-app kan man vælge farve for aftalerne/begivenhederne for alle de Google kalendere, som er valgt.

MEN hvis man tilføjer andre kalendere, f.eks. MS Exchange, så kan man ikke vælge farve for den!

Er det rigtigt, eller kan nogen fortælle mig, hvordan det kan gøres?
Avatar billede Snedronning Seniormester
14. oktober 2022 - 11:53 #1
Hvis du klikker på de tre lodrette prikker lige til højre for kalendernavnet i venstre side, kan du vælge en anden farve til den enkelte kalender. :o)
Avatar billede s_m Seniormester
16. oktober 2022 - 23:46 #2
Ja, men det er på telefonen (android), jeg gerne vil vide, hvordan. OG for ANDRE kalendere, end Googles 😊
Avatar billede Snedronning Seniormester
20. oktober 2022 - 14:06 #3
Okay, det ved jeg ikke. Du skrev bare ikke noget om fra hvilket medie, så tænkte det var fra pc.
Avatar billede s_m Seniormester
20. oktober 2022 - 21:29 #4
OK, det er på en Android telefon 👍😊