Avatar billede arne_v Ekspert
11. oktober 2022 - 14:45 Der er 16 kommentarer

Tiden går

Tiden går hurtigt.

Idag er det 20 år siden jeg oprettede mig her på E.

:-)
Avatar billede acore Ekspert
11. oktober 2022 - 14:49 #1
Tillykke - du er stadig et stort aktiv
Avatar billede falster Ekspert
11. oktober 2022 - 14:52 #2
Tillykke Arne :-)

Jeg kan kun tegne mig for små 19,5 år. Altid interessant (men der var nu "mere kode" dengang).
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. oktober 2022 - 16:00 #3
Det har jeg helt glemt at fejre, 23 år og nogle måneder - eksperten.dk var cirka et halvt år gammel.
Avatar billede chrisrj Forsker
11. oktober 2022 - 16:15 #4
Hold da op. Så er du altså en af de nye. :D

Tillykke med jubilæet. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2022 - 17:35 #5
Tillykke med jubilæet. Du er om nogen en ener på det felt du supporter på. Ærgerligt at den nye eksperten blev forenklet så gode guides blev droppet
Jeg er glad for du har fortsat i eget regi
Avatar billede ejvindh Ekspert
11. oktober 2022 - 21:47 #6
Også tillykke herfra!
Avatar billede claes57 Ekspert
12. oktober 2022 - 14:44 #7
Tillykke - jeg selv er kun lige over 13 år gammel her, da jeg var på solutions2all først (primært hjemmesider i asp - og ikke stort andet)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. oktober 2022 - 18:30 #8
Der var engang mange af den her slags fora. Udover eksperten.dk var der udvikleren.dk, builder.dk, activeserverpages.dk/activedeveloper.dk, solutions2all.dk, www.netcoders.dk etc., men idag er eksperten.dk vel den eneste overlevende og aktivitetsniveauet er vel kun 1/100 af hvad det var engang. Formentligt flere årsager: StackOverflow har udkonkurreret de fleste, og så synes interessen for programmering at være faldet i Danmark.
Avatar billede ejvindh Ekspert
13. oktober 2022 - 08:39 #9
Det samme er tilfældet indenfor bekæmpelse af virus o.lign, hvor der også (både nationalt og globalt) var myriader af fora tilbage i 0'erne, men hvor disse også næsten allesammen er lukkede efterhånden -- og dem der er tilbage har meget mindre at lave... Muligvis fordi sikkerheden bare er blevet bedre i standardsystemerne efterhånden... (hvilket selvfølgelig er positivt). Muligvis fordi man har fundet ud af, at det er lige så effektivt bare at aflure brugerne helt åbenlyst, fordi langt de færreste alligevel siger nej tak...
Avatar billede ejvindh Ekspert
28. oktober 2022 - 14:03 #10
Lige for folk, der ikke har så lang en historik på eksperten, så her et lille billede på, hvor aktiv arne_v har været:

https://imgur.com/a/e1YGCRO

Billedet er fra februar 2009, hvor arne_v altså med længder havde den all-time største pointhøst på siden.
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. oktober 2022 - 14:50 #11
#10
Jep, den altid hjælpsomme, høflige og kompetente Arne fik over en million point før pointsystemet blev lukket ned.

Tillykke med de 20, Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2022 - 15:28 #12
#10 Det var det år jeg startede i Eksperten.
Avatar billede ejvindh Ekspert
28. oktober 2022 - 15:38 #13
#11: Ja, jeg mente også at der var over 1mio point. Men ifølge Wayback machine, så skete skiftet lige omkring februar 2009, hvor billedet er taget fra -- og her har Arne "kun" (nå-ja...) 750k.
Avatar billede ejvindh Ekspert
28. oktober 2022 - 16:09 #14
...men ja, det må være en bug hos Wayback, eftersom E. først skiftede til det nye design i 2016:
https://www.computerworld.dk/eksperten/om-eksperten
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2022 - 02:04 #15
Point blev først afskaffet i 2016, men det ser ud som at en design ændring i 2009 gjorde at man ikke så point når man ikke var logget ind og wayback machine loggede naturligvis ikke ind.

Det er rigtigt at jeg passerede 1 million point, men jeg kan faktisk ikke huske hvornår. Formenligt omkring 2012-2013.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
31. oktober 2022 - 15:53 #16
Oprettet: 25. juli 2003 kl. 22.56
Halter også laaangt bagefter.