Avatar billede CESkovgaard Mester
12. oktober 2022 - 17:20 Der er 3 kommentarer

gendan slettede mails i Outlook

Jeg har fået slettet 4 måneders email i Outlook 'permanent'
Jeg ved at de (i hvert fald næsten alle) må ligge i min pst fil endnu da jeg kun har modtaget ca 10 mails siden.
Jeg mener jeg engang har haft et program der kunne på en outlook 2001-.pst fil, men filformatet er jo ændret siden, ogj jeg kan i øvrigt ikke huske hvad det hed.

Grunden til missæren er lidt sjov.
Jeg havde ikke fået lukket outlook i går aftes og vores kat har så lagt sig til at sove på tastaturet og har dermed slettet 21.265 mails.
Avatar billede store-morten Ekspert
12. oktober 2022 - 18:05 #1
Har du kikket i mappen: Slettet post
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. oktober 2022 - 19:33 #2
#0 Du skriver
Grunden til missæren er lidt sjov.
Jeg havde ikke fået lukket outlook i går aftes og vores kat har så lagt sig til at sove på tastaturet og har dermed slettet 21.265 mails.

Kunne katten så ikke i stedet taget musen til din somputer i stedet?😺🐁

God onsdag aften👍
Avatar billede CESkovgaard Mester
12. oktober 2022 - 19:45 #3
To ekstra kommentarer.
Store-morten: Jeg har selvfølgelig kigget i 'slettet post' der var de ikke.
Jeg fikl ikke sagt at jeg ikke kører via server, så alle mails er KUN på min computer, da de er hentet med 'pop3'.
ErikHg. Det ville nok have været sjovere for os begge :-)