Avatar billede Knud Praktikant
16. oktober 2022 - 18:37 Der er 2 kommentarer

Curser

Curser fryser fast i 10-20 sekunder. Hvad kan jeg gøre for at løse problemet
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. oktober 2022 - 23:18 #1
Prøv evt. at opdater driveren - denne findes på producentens hjemmeside.
Avatar billede martens Guru
20. oktober 2022 - 06:26 #2
Check batterierne, hvis det er en trådløs mus....

Var ved at re-installere "dyret" forleden, da jeg ikke kunne ramme modstanderne i Call of Duty (Cold War),- men det var skisme batterierne i min trådløse mus, der fik sigtemidlet til at fryse ....
Sådan kan det gå.. men batterierne blev skiftet og fjenderne nakket ...😉