Avatar billede Alexander07047 Praktikant
27. oktober 2022 - 20:59 Der er 4 kommentarer

Dårlig pc ydeevne

Jeg har for nyligt opgraderet min computer med følgende specs
- Intel core i7-12700k
- Vandkøling Asus Rog Ryuo 240
- Bundkort Asus Rog Strix Z690-F Gaming Wifi
- Kingston NV2 PCI-E 4.0 M.2 NVMe SSD - 1TB
- Kingston FURY Beast DDR5 RGB 4800MHz 32GB
- Grafikkort Asus Geforce Turbo RTX 2070 Super 8GB EVO
- Aerocool Integrator 850W 80 PLUS Bronze Non-Modular PSU
- Kabinet Fourze T900 ATX

Jeg har lige bygget denne computer og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg har gjort forkert. Den kan ikke trække spil som Fx Farming simulator 22, Det lagger meget og den køre ustabilt. Jeg har prøvet at rode med grafik indstillingerne i Farming og Grafik indstillingerne i Nvidia Kontrolpanel men intet hjælper.
Det skal lige siges at der sidder to ATX12V stik i bundkortet Men kun det ene er i brug. Har det noget at sige? Får det ikke strøm nok?

Jeg har ikke så meget forstand på det så skriv endelig hvis jeg har glemt noget.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
28. oktober 2022 - 07:38 #1
Nu det ikke sådan at din windows står og opdatere i baggrunden? ... den er fuldt opdateret?
Avatar billede kulawig Professor
28. oktober 2022 - 09:19 #2
prøv at køre en benchmark .... der er en mulighed for at den kan vise dig hvor flaskehalsen er

https://www.userbenchmark.com/
Avatar billede Alexander07047 Praktikant
28. oktober 2022 - 18:26 #3
Jo Windows Mangler opdateringer, men kan ikke få lov til at Download dem
Avatar billede Alexander07047 Praktikant
28. oktober 2022 - 18:34 #4
Nu har jeg prøvet at kører en Benchmark, den viser 135% i Gaming, og der er ikke noget af Hardwaren der falder Bagud.