Avatar billede K6950 Juniormester
05. november 2022 - 12:58 Der er 2 kommentarer

Vis bruger i Excel

Når jeg er logget på excel, vises mit navn / mail adresse i højre hjørne
Denne info vil jeg gerne have overført til en celle i det aktuelle excelark.

Er det muligt ?Hvordan ?
Avatar billede ebea Ekspert
05. november 2022 - 13:38 #1
Hvis du vil have vist dit navn i en celle, skal du være opmærksom på, at det navn du ser når du er ind logget hos Microsoft, ikke nødvendigvis er det samme, som du vil se i en evt. celle, som vil hente info fra din lokal maskine (user mappen), standard bruger.

Du kan få vist dit navn fra din lokale User mappe, med en User function VBA løsning i Excel.
Avatar billede jens48 Ekspert
07. november 2022 - 09:53 #2