Avatar billede Llm Praktikant
10. november 2022 - 08:17 Der er 1 kommentar

Rullemenuer mangler

Når jeg er inde i programmer f.eks. skraafoto.dk eller søger rådden over vejarealer eller andre programmer, så kommer rulle menuer ikke ned når man skriver de første 3 bogstaver i en adresse.
Jeg har prøvet andre brugere uden held (på samme computer)
Slået antivirus fra (ESET)
Prøvet at slå en masse indstillinger fra og til uden held
På andre computere virker det fint
Jeg har prøvet rigtig mange ting men uden held.

Er der en venlig sjæl som kan opklare mysteriet for mig?
Avatar billede Freebooter Mester
23. november 2022 - 13:11 #1
Prøv evt med en anden browser. Det kan være at de hjemmesider du anvender er programmeret med nogle funktioner som din nuværende browser ikke forstår. Jeg skifter selv imellem Safari, Firefox og Google Chrome (på min Mac). En hjemmeside der ikke virker i den ene, virker ofte i den anden eller tredie...