Avatar billede prebenr Praktikant
18. november 2022 - 11:14 Der er 6 kommentarer

usb stik

Kan man overføre en film på usb stik til cd rom
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2022 - 11:44 #1
Ingen problem Men husk at filen ikke end Diskens Kapacitet!
Følg den vejledning er kommer op når du sætter en tom disk i brænderen!
https://ibb.co/hgT1KXB
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2022 - 11:47 #2
Ingen problem Men husk at filen ikke er større  end Diskens Kapacitet!
Følg den vejledning der kommer op når du sætter en tom disk i brænderen
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2022 - 12:21 #3
Håber du mener dvd medie. Hvis cd rom vil du ikke kunne få den opløsning du formodentligt har fra usb pind.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2022 - 12:49 #4
Hvis du kan leve med denne kvalitet ? Så går det vel! Men du skal nok åbne mappen og overføre filerne i stedet som jeg der har en TV DVD afspiller!
https://ibb.co/dpqJTDj
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2022 - 13:00 #5
Hvis det er en film du har optaget over tv og har brugt usb som lager medie kan du ikke overføre den til andet medie. Den er krypteret fra optageren, og skal være det på grund af rettigheder.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2022 - 15:10 #6
#7 Du har kommet til at indsætte i forkert tråd. Det her er usb tråden :-)