Avatar billede poko1 Ekspert
25. november 2022 - 07:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Hvad kan jeg gøre?

Her til Morgen da jeg åbnede min Office Outlook så den således ud!
med de beskeder i ser på vedlagte billede!
https://ibb.co/zR3svNb
Hvad er der sket? og hvordan ændrer jeg det?
Den automatiske videresendelse til min You See Konto ser ud som om det er (Japansk?)
På forhånd Tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. november 2022 - 07:39 #1
Min You See konto ser således ud!
https://ibb.co/tHHMjty
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. november 2022 - 08:01 #2
Og det er reelle mails, der burde stå med latinske bogstaver?

Siden det er "generisk" i begge visninger, må det næsten komme fra Windows - prøv at tage et kig i dine sprogindstillinger (Indstillinger, Tid og sprog, sprog, om der står noget underligt her.

Længere nede kan du dykke under "Administrative sprogindstillinger", hvor du kan sætte format for "Programmer der ikke understøtter unicode"... - men hvis du overordnet vælger dansk, burde denne også rette ind...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. november 2022 - 08:03 #3
Et PS - det KAN jo også komme fra noget malware eller en fremmed font der er hacket ind oven i en systemfont. Men det plejer du at have helt styr på, så det er mere for det generelle billede...
Avatar billede poko1 Ekspert
25. november 2022 - 08:20 #4
Alle de løsninger du foreslår er kontrolleret og i orden!
Nu har jeg været inde på min Microsoft konto og kigget og lige opdaget dette!
https://ibb.co/0rtYHvF
Som jeg efter deres anbefaling ignorerede.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. november 2022 - 08:47 #5
Blot til orientering!
https://ibb.co/mbjcNPk
Er der nogen der mener at en total geninstallation Nytter?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. november 2022 - 09:29 #6
Hvis en reinstallation skal hjælpe, skal fejlen findes på PC´en. Prøv lige først at logge på din Yousee konto fra en anden enhed, eks. en telefon, og se om teksten også er forvansket her... - for er det mailkontoen der er kompromitteret, nytter en reinstallation næppe noget...

En tanke - har du prøvet at kopiere teksten ind i translate.google.com og se om de kan detektere sproget og oversætte? - det kan ske oversættelsen fortæller mere...
Avatar billede poko1 Ekspert
25. november 2022 - 11:08 #7
Jeg søgte og fandt Google Translate og
Jeg har både prøvet Japansk Og Kinesisk
Ingen resultater!
https://ibb.co/5TjjX9b
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. november 2022 - 12:47 #8
Mja, det kan jo være vanskeligt hvis ikke Google selv kan identificere det...

En tanke endnu - har du sendt "test mails" fra Outlook? - for så kan det jo også være noget sprogindstilling i denne der fejler...

Har du prøvet at sende direkte fra Yousee siden? - giver det samme resultat?

Er det "bare" outlook, er det jo dennes indstillinger der skal pløjes igennem - eller om nødvendigt reinstallere den og mailkonto-forbindelsen.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. november 2022 - 13:01 #9
Tak for din Tålmodighed jeg har lige nu efter din opfordring prøvet at sende begge veje
og nu virker det pludseligt i gen???? forstår intet!!!
Avatar billede poko1 Ekspert
25. november 2022 - 13:47 #10
Ps. De eksotiske Mail´s har jeg selvfølgelig slettet: