Avatar billede Onkel I Seniormester
25. november 2022 - 23:20 Der er 6 kommentarer

Hvor kan jeg skaffe en usb 2.0 hun til 3.5mm jack (7.1)

Ja jeg søger efter en usb 2.0 hun til jack 3.5mm. Den skal bruges med en 7.1 surround sound hovedtelefoner ved ikke lige hvor vigtig en information det var om det har en betydning med jacken men nu det sagt..
Jeg mener udover steder som aliexpress som tager 2 måneder for ankomst. Jeg er mere ud efter steder med et par dage, 1 uge ca varighed..
Avatar billede Onkel I Seniormester
25. november 2022 - 23:32 #2
Yep, ser sådan ud.
Nu står der:
"Din enhed skal kunne afkode MP3 filer hvis det skal virke."
hvad vil det sige?
Og så som sagt jeg skal bruge den sammen med en 7.1 hovedtelefon - gøre det så en forskel på hvad det er for en adapter, nej vel?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. november 2022 - 15:58 #3
Giv den en chance - hvis den ikke vil give lyd på mp3-filer, så kan du bare returnere den som et fejlkøb (du har lidt tid, men optimalt, så har du pakket den forsigtigt ud, og returnerer den inden 7 dage inkl al original indpakning).
Jeg går ud fra, at du ikke sender mp3-filer til headset, men har en lydafspiller på pc, som du lytter på/via.
Avatar billede Onkel I Seniormester
28. november 2022 - 19:49 #4
Ja venter stadig på den.
Den skulle rigtig have været ankommet i går - fik en besked på, at min pakke blev klargjort til levering men modtog den ikke - samme besked i dag og modtog den heller ikke i dag, så nu må vi se om den kommer i morgen. Var lige inde for at kontakte dem angående det her, men så stod der at der er mere travlt end normalt, fordi julen nærmere sig osv. tror jeg nok det var, så folk har bestilt meget ud fra hvad jeg kan forstå. Gir den lige en dag mere.
Har faktisk også et andet spørgsmål, men det må jeg hellere spørge på en ny - måske også et andet kategori den hører under.

Tak for hjælpen.
Avatar billede Hald Praktikant
01. december 2022 - 15:40 #5
Jeg tror at din bedste chance er at skrive hvilke hovedtelefoner der er tale om, og hvad du vil have det koblet til.
Avatar billede Onkel I Seniormester
02. december 2022 - 14:23 #6
Tror jeg har fået det afklaret, det eneste er at jeg stadig ikke har modtaget den adapter jeg havde bestilt og den har jeg så også fået klaret i dag. Ringede ind til postnord og har fået oprettet en sag så når den endelig er fremme er det bare om at få den testet af og se hvilken effekt den har...