Avatar billede albx Juniormester
02. december 2022 - 12:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Linke til specifik side i pdf-fil

Jeg har i både word og excel nogle links, hvor jeg gerne vil have linket til en bestemt side i pdf-filerne, men syntes kun jeg kan linke så den åbner pdf'en på side 1.

Jeg har BlueBeam Revu,, så jeg kan gemme word/excel som pdf og derefter åbne i Revu og lave mine links, men hvis jeg så har en ændring, skal jeg jo starte helt forfra med alle links.

Håber der findes en løsning direkte i word/excel som kan klare det.

PS. om der skal linkes lokalt eller til en URL er ikke vigtigt.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. december 2022 - 13:22 #1
Avatar billede albx Juniormester
02. december 2022 - 13:55 #2
Hej claes57
Det ser desværre kun ud til at virke med henvisning til et sted i samme dokument
Avatar billede claes57 Ekspert
02. december 2022 - 15:12 #3
Avatar billede albx Juniormester
05. december 2022 - 11:09 #4
Tak for linket, men det er desværre den løsning jeg allerede benytter, blot med Bluebeam i stedet for Adobe.

Jeg skulle gerne have linket i word/excel, da jeg ellers skal til at tilføje alle links igen hver gang jeg ændre i excel/word-filerne.
Avatar billede albx Juniormester
05. december 2022 - 11:22 #5
Nå, fandt denne løsning som virker i Excel:

https://www.domæne.dk/filename.pdf#page=10

Det virker også når der gemmes som pdf. Meget simpelt egentligt.