Avatar billede 0_0 Praktikant
06. december 2022 - 10:22 Der er 2 kommentarer

Projektuge

Jeg går i 9 klasse og ved ikke hvillket emne jeg skal vælge overemnet er forandring
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. december 2022 - 11:25 #1
Der er jo en million emner du kan skrive om.
Miljø
Tiden nu i forhold til for x antal år siden (krænkningsparathed, forskellige køn (ikke.køn) osv)
Transgender
Inflation

Det var bare et par eksempler på nutidige forandringer.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
06. december 2022 - 12:01 #2
Hej 0_0.

Du kunne skrive om din egen forandring, f.eks. fra det første du kan huske til første dag i skolen. Eller måske bare din forandring fra 1-9. klasse til i dag og x år ud i fremtiden. Det kræver nok lidt mod at skrive om sig selv, men så kan du måske sige til læreren, at den er fortrolig.

Du kunne også skrive om dit håb om forandring fremover. "Hvis jeg bestemmer, så...." og så forestille dig, hvad andre ville sige til det.

Skriv gerne her, hvad du finder ud af.
Held og lykke under alle omstændigheder.

Mvh
Jørgen