Avatar billede ZeBa Ekspert
08. december 2022 - 02:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flytte fotos fra en mappe til en anden

Jeg flytter en masse fotos fra en mappe til en anden.
Men der er frygtelig mange fotos så jeg skal scrolle op for at se undermappen, og det tager en evighed. Er der ikke en smart måde at gøre det på?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2022 - 03:35 #1
Den lette er, hvis mappen er synkroniseret med Windows pc. Så kan du rydde op via stifinder.
Og ellers markere mange billeder og flytte dem på én gang.
Avatar billede ZeBa Ekspert
08. december 2022 - 05:06 #2
Hvadvil det sige, at den synkroniseret med Windows pc?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2022 - 05:25 #3
At du har en kopi af mappen på pc, og lader fx google styre, at pc og telefon er ens.
Avatar billede ZeBa Ekspert
08. december 2022 - 05:50 #4
Har  vist ikke forklaret mig rigtig:
Øverst på siden har jeg i Stifinder nogle undermapper.
Et godt stykke nede på siden ligger der nogle fotos, som jeg skal flytte ind i en af disse undermapper.
Når jeg er nede på disse fotos kan jeg ikke se undermapperne men må scrolle op for at se dem. Men det går uendelig langsom hvis jeg overhovedet kan scrolle op når jeg har fat i nogle billeder.
Kan det gøres på en smartere måde?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. december 2022 - 06:18 #5
Åben en stifinder nr. 2 og gå til samme sted.

Nu kan du trække og slippe filer fra det ene vindue over i mapperne på det andet.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. december 2022 - 07:54 #6
Gør dig selv en tjeneste! Giv dig tid til at få styr på dine filer. her ser du et forslag som jeg gør det med F.eks. Billeder fra mit Kamera. Opret årgangs mapper, inde i hver, opret måneder, find dine billeder, Højreklik et frit sted i billed mappen og sorter efter Dato. Hvis alt dette befinder sig på samme drev ? Markerer du blot billedet og trækker det over i den mappe hvor de hører til!
Ps. Jeg har samme system til andre Billeder.Dokumenter. Video. Musik. Etz!
https://ibb.co/G54rfm3