Avatar billede ooshuSakes2020 Praktikant
09. december 2022 - 12:35 Der er 2 kommentarer

Omkonverter visual studio 2010 filer til OS filer

Hej Computerworld
Jeg har lavet et program i visual studio 2010 og vil gerne have det omkonvertert til OS2 filer så det kan køre på en mac computer.
Er der et program som kan gøre det eller skal man omprogrammer det hele igen til OS2 filer ?
På forhånd tak
Mikael
Avatar billede puren Ekspert
10. december 2022 - 21:52 #1
uden at vide mere om hvad det er for et program, men det er jo nok noget med en EXE-fil så skal du have noget i din mac der kan klare at køre EXE filer i linux er der wine men om det kan køre i mac ved jeg ikke...

men eller så ja du skal i gang med at skrive det om til OSX
Avatar billede Freebooter Mester
12. december 2022 - 15:16 #2
Du kan tage et kig på Monotouch. Med Monotouch kan du skrive software til Mac OS i C#. Det er ikke alle funktioner der er tilgængelige men det er en måde hvorpå du kan anvende din C# viden til at lave Mac programmer.