Avatar billede ZeBa Ekspert
12. december 2022 - 22:26 Der er 4 kommentarer

Kalender

W10
Hvilken kalender kan bruges til Android og W10, så den skriver i W10, hvis jeg skriver noget i Android og omvendt?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. december 2022 - 07:58 #1
Har du en Google konto, så brug https://calendar.google.com/ - bruger du den i en browser på Windows 10, fungerer den lige godt uanset hvor du er. Og selvfølgelig også på din telefon.
Avatar billede ZeBa Ekspert
13. december 2022 - 22:04 #2
Men jeg synes ikke altid den kopierer over på den anden
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. december 2022 - 10:30 #3
Hvis det er den rette kalender du skriver i, og den er sat til at synkronisere til din telefon, vil den altid være ens, uanset hvor du står/går.

Men som med alt, er det jo muligt at ændre så meget i indstillingerne at det ikke virker som forventet.

* Sørg for at det er kalenderen der hører til din google konto (som du bruger på telefonen) du skriver i (Det er muligt at oprette flere kalendre - jeg har eks. over 15 forskellige :-)
* Sørg for at "kalender" synkroniseres på din telefon, ved at gennemse din profilindstilling.

Så skal det virke.

Du kan evt. højne funktionaliteten på din telefon, ved at installere Googles kalender app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.calendar&hl=en&gl=US&pli=1
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. december 2022 - 18:14 #4
Jeg har muligvis overset noget