Avatar billede ZeBa Ekspert
14. december 2022 - 00:08 Der er 5 kommentarer

Elementor

Jeg har en Wordpress side og kan ikke finde ud af, hvordan jeg installerer og bruger Elementor
Hjælp!
Avatar billede Henrik Hansen Forsker
14. december 2022 - 09:28 #1
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. august 2023 - 22:38 #2
Der ser for dyrt ud
Avatar billede mb2000 Novice
17. august 2023 - 07:25 #3
Hej ZeBa
Jeg kan godt hjælpe dig, hvor hoster du din side henne ?
Avatar billede Frederik Rex Praktikant
19. oktober 2023 - 16:01 #4
Hej ZeBa, det er ganske gratis at bruge basis-elementor, det er først når man skal bruge pro elementerne at de tager (en stor sum) penge for det. Jeg har opsat hele min hjemmeside https://frederikrex.dk i basic elementor og jeg er imponeret over fleksibiliteten :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2023 - 15:56 #5
Kan jeg skifte til Elementor i en allerede eksisterede side?