Avatar billede jhjorsal Mester
15. december 2022 - 15:09 Der er 2 kommentarer

Opsæt 20 iphone

Jeg står og skal opsætte 17 stk låne iPhone til en projektgruppe, jeg skal også oprette 17 email adresser, der skal hører til mobilerne, tænker det bliver via Google.
Men hvordan gør jeg det smartest, jeg forestiller mig selv at det smartest er at kører den første iPhone helt op, så den er som den skal være med apps und alles. Sætte den op til at den ikke skal synkronisere med andre enhedet, på samme Appleid, hvis det ikke er default.
Når så den næste skal køres op, kører jeg bare samme Appleid og ændre mail konto, ville det fungere - og/eller er der en se smartere måde at gøre det på?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. december 2022 - 20:04 #1
Hvis den første ikke må synkronisere, hvordan skal #2 og efterfølgende så få opsætningen?
Du bliver nok nødt til at have synk på til alle er sat op. Derefter slår du synk fra og opretter du en mailkonto (gmail?) på de enkelte. Gmail kan være en familie med delte data, så den konto er til projektgruppen - og den (apple)mail, der blev brugt ved opsætning, der til andet brug...
Avatar billede jhjorsal Mester
15. december 2022 - 21:32 #2
Takker for svar, med sync mente jeg den funktion der gør, at når du eksempelvis tager et billede på en af dine er enheder, så kommer det samme billede til at ligge på alle er enheder, er det også den funktion du snakker om.