Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
16. december 2022 - 12:31 Der er 2 kommentarer

Intel Celeron N5100

Jeg er blevet spurgt om en pc med denne processor er god til almindeligt brug, er der nogen der har erfaring med den?
Avatar billede puren Ekspert
16. december 2022 - 12:57 #1
det er på ingen måder en en hurtig en men for at køre office parken og nogle små programmer skal den nok klare og den er godkendt til win 11 dog ville jeg holde igen med at opdater til det lo** og køre win 10 så længe som muligt
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. december 2022 - 15:04 #2
Jeg slog den op og den performer bedre end jeg forventede - der er åbenbart  meget forskel på en ny celeron og de ældre jeg kender - på nedenstående side kan du slå tal op for en cpu du kender og sammwnligne.

https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Celeron+N5100+%40+1.10GHz&id=4331