Avatar billede ZeBa Ekspert
16. december 2022 - 18:00 Der er 11 kommentarer

Overførsel af MP3 filer laptop til Android

Forsøger med kabel, men den kan ikke finde filerne.
Hvad gør jeg?
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. december 2022 - 18:02 #1
Sludder. Når jeg bruger Stifinder, optræder min telefon slet ikke
Avatar billede INK Ekspert
16. december 2022 - 18:13 #2
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. december 2022 - 18:18 #3
Hvad betyder det her:
On your phone, tap the "Charging this device via USB" notification.
Under "Use USB for," select File Transfer.
Avatar billede INK Ekspert
16. december 2022 - 18:22 #4
Jeg har ikke selv en android telefon, men det betyder, at den skal indstilles til usb udveksling af filer. Virker som en godkendelse, idet fremmede ellers ville kunne tappe din telefon uden at kende adgangskode, bare ved at sætte den til usb.
Hvis du ikke foretager denne "godkendelse" kan telefonen ikke ses på en pc.
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. december 2022 - 18:28 #5
Men jeg aner ikke, hvor man gør det
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. december 2022 - 19:01 #6
Din telefon skal være låst op -popper der et godkend denne komputer op på telefonen svares JA. Så burde du kunne finde den i stifinder. Bemærk dit kabel skal være et oplade/data kabel og ikke kun et opladekabel - Rent opladekabel er til sikkerhed hvis man lader fra usbstik i CAFEer eller lignende.
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. december 2022 - 20:07 #7
Jeg kan ikke se noget godkend denne komputer
Hvordan kan jeg se, om det er et oplade/data kabel ?
Avatar billede thov Forsker
16. december 2022 - 21:22 #8
Android telefoner plejer at have plads til et microSD kort udover den interne hukommelse.
Tilslut et microSD til en laptop, fyld det med musik og sæt det derefter i telefonen.
Avatar billede kurtba Ekspert
16. december 2022 - 23:03 #9
Du kan også bare sende dem via nettet.
www.wetransfer.com
Der kan man gratis overføre 2 gb filer.
Upload fra din pc og anfør din egen email som modtager.
Åben mail på din tlf og følg linket og download filen/filerne.
Efterfølgende kan du finde dem i din download mappe på telefonen.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. december 2022 - 09:23 #10
Er du sikker på at det USB Kabel du har imellem Mobil Tlf. jkke kun er et Lade kabel? det skal være et USB Data kabel!
Computer finder den selv!
https://ibb.co/0mCxpjb
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. december 2022 - 23:23 #11
Hvordan finder jeg ud af det?