Avatar billede Friis77 Praktikant
26. december 2022 - 16:25 Der er 2 kommentarer

Facebook er låst

Hej alle.
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, min Facebook er blevet låst og jeg kan ikke komme ind på min profil, jeg har prøvet at ændre password og totrinsadgang er sat til, men lige meget hvad jeg gør, så få jeg bare afvide at profilen er låst. HJÆLP
Avatar billede poko1 Ekspert
26. december 2022 - 19:37 #1
Stakkels dig! Facebook selv er ikke til megen hjælp.Jeg har været hele møllen igennem med stjålen profil, og opfordring til at sende mig en kode?? men det var ikke til en mail jeg kender. Heller ikke efter at have trikket ikke min så kom der bare en anden ukendt mail adresse frem som jeg heller ikke kendte. Så trykker du på en anden metode her vælger du så at modtage en SMS med en kode på din mobil! Jeg fik den aldrig tilbage! i dag er der en Japaner fra Tokyo der har min side, med mine billeder og mit baggrundsbillede på. Facebook foretager sig intet!
Avatar billede klausthomse Praktikant
28. december 2022 - 08:00 #2
Uha, det bedste du kan gøre er at vente, og håbe at den bliver låst op igen. Deres support er håbløs, og det er mit indtryk at mange af deres medarbejdere ikke ved hvad de faktisk laver.