Avatar billede jcr18 Professor
05. januar 2023 - 13:38 Der er 2 kommentarer

call recorder problemer

Hej. Jeg har installeret en call recorder app, men oplever ofte at lyder på min mobil bliver dårligere når appen kører.
Har prøvet flere forskellige typer app men problemet er det samme.
Uden app og dermed altså uden call recorder, ja så fungerer lyden som regel ok.
Har nogen en idè om hvordan problemet kan løses?
PS: Jeg havde engang en abonnement gennem google play hvor jeg benytte deres CUBE løsning hvor lyden var ok, men til gengæld skete det ofte at den ikke virkede når den skulle optage.
Avatar billede kurt54 Ekspert
05. januar 2023 - 14:59 #1
Hvilken android version ? - Nyere androidforsøger at spærre for telefonoptagelser - da det ikke er tilladt i alle lande. Apple ligeså.  Det er lovligt nok i DK at optage samtaler du selv deltager i.
Avatar billede jcr18 Professor
05. januar 2023 - 15:55 #2
Det er en huawei P30 lite.