Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
11. januar 2023 - 14:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sikker mail

Jeg skal indføre sikker mail hos en kunde, som kører Microsoft Office.
Hvem kan anbefales? sikker@mail, sikker-post, rmail eller andre?

Jeg skal samtidig finde ud af, om det er nok at køre Office-pakken - eller vil Hosted Exchange være bedre. Hvad er fordelen ved Hosted Exchange?
Avatar billede puren Ekspert
13. januar 2023 - 00:31 #1
hvad vil du give??

jeg mener du for penge af din kunde, ved at bruge min viden og det er fair nok, jeg vil bare havde en bid af kagen også...

ellers søg på google.dk
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
13. januar 2023 - 09:27 #2
puren, du har da ret, jeg burde have tacklet det anderledes. Jeg har set mange indlæg her, hvor det er kamufleret, at man er konsulent el.lign. Google hjalp forresten ikke :-/ Jeg er dog tæt på en løsning.