Avatar billede lurup Ekspert
11. januar 2023 - 17:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændre afsender i Hotmail

Hej

Jeg har en hotmail.com mail konto der afsender fra en forkert adresse.
Hvor ændre jeg det ?
Avatar billede INK Ekspert
11. januar 2023 - 23:05 #1
Bruger du webmail eller en mail client?
Avatar billede lurup Ekspert
12. januar 2023 - 18:03 #2
Jeg ved hende der bruge den bruger den fra mobilen....kan du bruge det til noget ?
Avatar billede fase Professor
12. januar 2023 - 18:38 #3
Hvad mener du med at der sendes fra en forkert adresse? Er der ændret på mailadressen? Den hedder vel xxxxxx@hotmail.com Bliver der sendt fra  xxxxyyy@hotmail.com ?
Avatar billede INK Ekspert
12. januar 2023 - 20:09 #4
Hvis der er oprettet flere mailkonti, kan du vælge den der skal være afsenderkontoen. Formoder det er årsagen til, at den telefon sender fra "forkert" mailkonto.
På en iPhone går du i indstillinger, mail, og vælger standardkonto. Formoder det er tilsvarende på en Android telefon.
Avatar billede fase Professor
13. januar 2023 - 11:46 #5
#4
Ja på en Android telefon kan man vælge, hvilken mailadresse man vil bruge. Så det kan godt opfattes som om, der sendes fra en "forkert" adresse, hvis man ikke er opmærksom på, hvilken adresse der sendes fra.