Avatar billede nu_igen Professor
17. januar 2023 - 11:46 Der er 5 kommentarer

Kan man tilslutte en Ipad til en pc?

Kan man det? Jeg vil overføre billeder. Har problemer med at downloade fra Icloud.
Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
17. januar 2023 - 12:28 #1
Ja, du skal blot tilslutte med USB kabel, sikre at seneste udgave af iTunes er installeret og så anvende appen Billeder til import.
https://support.apple.com/da-dk/HT201302
Avatar billede ebea Ekspert
17. januar 2023 - 12:30 #2
Der er mulighed for at gøre dette, ved hjælp af iTunes, som du måske allerede har på din PC. Der sker dog en synkronisering af dine billeder, mellem enhederne.

En anden mulighed er, at benytte et program, specifikt til dette formål. Herunder er et Link til et program, som gør det problemfrit.
der er også en vejledning på siden.

https://www.easeus.com/iphone-data-transfer/transfer-photos-from-pc-to-ipad-without-itunes.html
Avatar billede nu_igen Professor
17. januar 2023 - 13:15 #3
Lad være med at grine: 🫣min Ipad har en udgang til øretelefoner og en udgang/indgang til opladning. Det må så være “opladningsindgangen med det tilhørende kabel med USBstik til opladeren, der skal forbindes med min pc?
Avatar billede ebea Ekspert
17. januar 2023 - 13:54 #4
#3 - jeg prøver at holde masken 😊. Ja, det er dit ladestik som fungerer som “bindeled”
Avatar billede nu_igen Professor
17. januar 2023 - 15:09 #5
🤯 og tak! Jeg er fra 1940. Løbende opdatering af 😵‍💫er ingen skade til