Avatar billede barth Professor
19. januar 2023 - 09:39 Der er 14 kommentarer

Lenovo Smart Clock Essential (Lenovo CD-4N341Y)

Dette er virkelig et skud i blinde.
Jeg har en Lenovo Smart Clock Essential (Lenovo CD-4N341Y) som jeg er godt tilfreds med.
Bortset fra, at nu har jeg skiftet netværk, og skal installere den igen med Google Home.
Jeg sikrer mig at Bloetoth er tilsluttet. Jeg går ind i Google Home og trykker på konfigurer en enhed, nye enheder, trykker på soveværelse og næste. Den søger, og finder uret. Jeg trykker på næste og jeg hører så på uret, at den er fundet, men så får jeg en meddelelse om at den ikke kan etablere forbindelse. https://ibb.co/wJRrwyJ https://ibb.co/YRg6x7V
Jeg har prøvet at nulstille ved at trykke på de to knapper som anvist i 12 sekunder, og jeg har prøvet at tage strømmen i 10 sekunder.
Er der nogen der har en ide til hvad jeg ellers kan gøre?
Avatar billede barth Professor
19. januar 2023 - 09:45 #1
Her er det sidste billede. https://ibb.co/HDSMSHM
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2023 - 14:27 #2
Var enheden fjernet fra Google Home først?

Parring kan derefter startes enten via Bluetooth eller WiFi som jeg forstår det. Ser ellers til at være lige til.
Avatar billede barth Professor
19. januar 2023 - 14:44 #3
Hej Jørgen.
Mit problem er, at jeg ikke kan finde ud af, at fjerne enhederne på min Google Home. Når jeg søger, står der, at jeg skal markere en heden, derefter trykke på indstillinger og så fjerne.
Men hvor skal jeg markere enheden for at få indstillinger frem. Kan du hjælpe mig med det?
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2023 - 15:33 #4
Det kan trods alt være at der ikke er fjern enhed?

Så tilføj den over igen fra Google Home, ved at tilføje som anvist per vejledning.

https://support.lenovo.com/us/en/solutions/HT511024-LENOVO-SMART-CLOCK-FAQ-AND-TROUBLESHOOTING-GUIDE
Avatar billede barth Professor
19. januar 2023 - 15:58 #5
Det er jo en alen lang liste. Jeg synes ikke jeg kan se noget om at tilføje... Kan du guide mig mere. Evt kopier den linje jeg skal bruge.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2023 - 16:00 #6
How to connect the device to Wi-Fi?

During the connecting the device with 'Google Home' app which installed in your mobile device, it will automatically be connected with the Wi-Fi the same as the mobile device.

[Back] to the list

Why does the USB connector not working?

That port is provided as a device charging port, you can charge a mobile device with that port with the appropriate cable.

[Back] to the list

How to connect the device via Bluetooth?

After installing Google Home to your mobile device, load the app and select the Add New Device. Google Home will scan for the clock and link it to your Google Home under the same Wi-Fi automatically.

[Back] to the list
Avatar billede barth Professor
19. januar 2023 - 16:14 #7
Det bliver jeg desværre ikke klogere af. Jeg har jo ikke problemer med USB stik og heller ikke med wi-fi. Og den er tilsluttet Bluetooth
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2023 - 16:16 #8
Hvordan forbinder man enheden via Bluetooth?

Når du har installeret Google Home på din mobilenhed, skal du indlæse appen og vælge Tilføj ny enhed.  Google Home scanner efter uret og linker det automatisk til din Google Home under samme Wi-Fi.
Avatar billede barth Professor
19. januar 2023 - 16:32 #9
Jo men det er også det jeg gør:
1) konfigurer enhed 2) Nye enheder 3)Vælg et hjem 4) Og så søger den som jeg har beskrevet i min første beskrivelse. Den finder enheden, og forsøger at installere, men kan ikke.
Du skal have tusind tak for din hjælp, men du er måske ikke helt klar over mit problem? I min første beskrivelse har jeg vedlagt de her billeder:
https://ibb.co/wJRrwyJ https://ibb.co/YRg6x7V  https://ibb.co/HDSMSHM
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2023 - 16:49 #10
Ja, du skal via smartphone også have forbindelse via WiFI eller have data på Mobil data indstilling.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2023 - 16:50 #11
Og ser at der er forbindelse fra WiFi.

Understøttelse er måske spørgsmålet?
Avatar billede barth Professor
19. januar 2023 - 17:05 #12
Jeg er meget ked af det Jørgen. Men jeg forstår ikke hvad du mener. Min iPhone er jo konstant koblet op på min wi-fi.

Då hvad mener du jeg skal gøre? Og please. Forklar en uvidende.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2023 - 17:16 #13
Ja, måske skal du bare sørge for at diverse acceptering er accepteret fra dit iPhone mht. app tilladelse først?

Og mister iPhone ikke WiFi forbindelse når skærmen slukkes?

Aner ikke hvad det bedste vil være mht. parring fra iPhone.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2023 - 17:16 #14
Jeg hopper af her.