Avatar billede nu_igen Professor
20. januar 2023 - 13:32 Der er 2 kommentarer

Canon powershot Gx 7

Når man indstiller blænde, iso og andre ting på kameraet, forsvinder indstillingerne så når man lukker? Det kan ikke være rigtigt at man skal lave  de samme mange nye indstillinger hver gang. Hvordan gemmer jeg disse indstillinger  under C1 og C2?
Ingeborg
Avatar billede poko1 Ekspert
20. januar 2023 - 18:59 #1
Er der ikke en menu knap på Cameraet?
Når jeg på mit EOS 9000 går i menu så kan n jeg indstille Utallige ting og dato og tid! så se om der er en Menu knap?
Avatar billede nu_igen Professor
20. januar 2023 - 20:10 #2
Jo, der er da en menu knap. Jeg spørger om hvordan man gemmer indstillinger man har foretaget i disse to muligheder for at gemme. Men hvordan er fremgangsmåden for at gemme? Iøvrigt er der ikke noget, der kan sammenlignes med Powershot modeller, bortset fra de kendte ting, som blænde , lukkertid, hvidbalance osv..
Har også G1x og der er menuerne helt forskellige fra Powershot modellerne,.