Avatar billede Kamavino Praktikant
20. januar 2023 - 15:48 Der er 1 kommentar

Adgang til gammel Messenger konto

Jeg har haft en Messenger konto oprettet dengang det var muligt at oprette en sådan uden en Facebook konto. Den har jeg brugt nu i flere år og der ligger en masse historik på den, som jeg nødigt vil være foruden. Den er oprettet udelukkende baseret på et telefonnummer, som jeg ikke længere har adgang til. Jeg har nu oprettet en FB konto og der står nu at jeg har 2 konti - nemlig en Messenger fra den nyoprettede FB konto og så en konto med samme navn (mit navn), men den kan jeg ikke komme ind på længere, da jeg skal bruge et password, som jeg ikke kan huske og når jeg beder om at nulstille konto, kan der kun sendes en kode til det gamle telefonnummer, som jeg ikke få adgang til. Catch22 -  jeg kommer ikke længere og Facebooks anvisninger om hvordan, giver mig ikke nogen løsning som passer helt på min situation.
Kan nogen hjælpe mig ? Tusind tak
Kamavino
Avatar billede claes57 Ekspert
20. januar 2023 - 17:51 #1
Ville du være tryg ved, at jeg nulstillede din fb-konto når jeg kender brugernavn, men ikke kan modtage en kode (da jeg ikke er en del af kontoen)?
Skriv til Facebook, og få dem til at hjælpe - du får næppe en opskrift til at hacke en konto herfra.